Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Jag har en idé...

Publicerad 2009-03-04 11:22:02 i Allmänt,

Sitter och kikar runt lite på olika sajter och bloggar för att få lite tips och idéer till hemmet, lite förnyelse utan att det ska behöva kosta särskilt mycket, och jag tror jag har en idé men jag måste kika runt lite till och klura lite.

Musik i form av trummor, rytmik står på schemat idag, är måttligt motiverad. Gårdagens dans kändes mest som flum och upprepning av samma sak hela tiden, om jag blev yr vad blir då inte barnen? Visserligen håller man inte på lika lång stund med barnen som vi gjorde igår men vad vet jag. Kändes på nå vis som att vi skickades tillbaka 30 år i tiden. Jag säger inte att allt var dåligt för en del saker var väldigt användbara, absolut! Använda kroppen som hjälpmedel, olika ljud att beskriva känslor och ansiktsuttryck men däremellan..njaa..va väl lite sisådär för min del. Vi får se vad eftermiddagens lektion för med sig, jag hellre friar än fäller (än så länge).

Dags för lite lunch and then school!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela