Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Ska det vara så svårt...

Publicerad 2009-06-23 18:21:47 i Funderingar,

Fick hem lönespecen idag, har fått fel lön IGEN! Kan förstå att det blir fel någon gång men kanske inte när det sker för 5:e eller 6:e gången!!! Speciellt nu när man inte jobbar så mycket, då vill man ju ha varje krona när det väl är utbetalning....*SUCK*

Dagen har för övrigt varit bra, känner att jag är trött efter att ha varit i solen i princip hela dagen, gick in vid lunch, annars ute, vilket har varit helt underbart :) sol, sol, sol, sol :D

Behöver verkligen en ny dator...och nästan varje dag dimper det ner reklam med olika erbjudande....varför kan jag inte vara rik så jag kan köpa mig en dator nu och inte sen? Tur att det är "sommarlov" nu så jag inte behöver datorn mer än nödvändigt men ändå...allt tar ju sån tid...

Funderar på att göra rent fönstrena...åtminstone några...vore inte så tokigt...ne nåt lär hända annars kommer jag nog somna sittandes!

Hejsvejs!!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-06-23 22:45:47

Jag behöver också en ny. Hur jobbar du på fredag? Kan vi åka och kolla in en fin som jag kan köpa? eller kanske på söndan? Eller hur länge har affärerna öppet på fredagar egentligen? Jag ska ju gosa med Vilma hela dagen :)

Postat av: Anna

Publicerad 2009-06-23 22:46:25

Jag menar ju såklart fredag nästa vecka!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela