Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Rulltårta!

Publicerad 2009-06-08 21:12:17 i Allmänt,

Första någonsin gjord idag, mycket nöjd :) Ska avnjutas imorrn när pappsen fyller år!

Dagen har varit lång men bra, hade en svacka på lunchen när jag hade 30 min på mig att ordna present till pappa. Kilade in på Stadium och hittade en hel del godsaker, hoppas bara det passar. Svackan kom när jag skulle cykla tillbaka till jobbet och kedjan hoppade av...vart lagom sur...stressad...när jag kom tillbaka fick jag hjälp och cykeln är återställd. Typiskt en sådan dag när jag medvetet valt cykeln för snabbhet och smidighet....inte idag då!

Imorrn vankas jobb 7.30-16.30 och sen "kalas" :)

Trevlig måndag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela