Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Pannbiff som blev tomatsoppa

Publicerad 2009-06-30 14:04:35 i Bara jag,

Idag har jag varit i köket, skulle ha lagat till potatis, pannbiff och sås men det blev ändrat när jag klev innanför dörren så jag lagade till tomatsoppa istället, vilket funkade finfint för min del :) Mycket enklare! Maten blev även bra mottagen vilket kändes skönt :)

Gick upp ca 03.30 imorse, kamma till oss och satte oss i bilen och begav oss mot Arlanda. Vi checkade in och satt sedan en stund ute innan Nicole skulle gå vidare mot planet. Tack för dessa dagar vännen! Alltid lika underbart att ha dig här!! Önskar dig en härlig vistelse i Grekland hos kära Malin nu i fjorton dagar framöver :) <3

Var i stan strax innan sju i morse så jag stack direkt ut till Björnön och tog mig ett varv. Mycket nöjd att jag klarade 2,0 km :) Gick 500 meter i början som uppvärmning och sen halva backen på tillbakavägen. Kändes otroligt bra med tanke på att jag inte sprungit på 1-2 månader!

Nu ska jag dona lite här hemma innan Malin kommer :)

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-07-01 14:53:59

Då tar vi några varv där på torsdagkväll också :)

Beach 2010 here we come :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela