Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Midsommarhelgen!

Publicerad 2009-06-21 15:50:08 i Nöjen,

I fredags jobbade jag till 11 som vanligt, rösten höll tack och lov. Efter jobbet kom Fia förbi en sväng och vi snackade lite och packade mina grejer inför helgen. Kul att du kom! :) Markus hämtade mig och vi körde iväg mot Stockholm - Rosersberg - Bommaberg (tror jag det hette). Stugan var supermysig, vattnet ur den egna brunnen mindre trevlig men det gick ju att använda till dusch och disk, huvudsaken! På kvällen när vi kom käkade vi sill, potatis och grillad, mumma :) spelade kubb, "lappleken" och mycket annat. Ju längre in mot natten vi kom desto mer svek min röst mig så jag kastade in handduken vid två-snåret. Igår lördag tog vi en promenad ner till havet, fiskade lite och tog det mest lugn, käkade, snackade m.m. Var även in till Åkersberga en sväng och handlade. En mycket trevlig helg med gott sällskap, tack för det!! :)

I torsdags hann jag även med att träffa lilla Vilma, sicken söt flicka :) Får se om vi får lite tid över idag så ska vi kila över och hälsa på lite, det visar sig.

Veckan som kommer bjuder på jobb hela veckan, 7.30-16.00 och på fredag ska vi ha avslutningsmiddag och så kommer Nicole! :)

Har även pysslat lite och gett bloggen ett nytt utseende, vad tycks?

Lämnar er med några bilder från helgen och önskar en trevlig söndag kväll!

Johan förklarar reglerna som den äkta temaleader han är :)   Och vi är igång!   Fredrik, Johan och Markus ska försöka sig på så många lappar som möjligt  

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-06-21 21:18:43

snyggt tycker jag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela