Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Med blommor och med blader...

Publicerad 2009-06-16 19:06:57 i Allmänt,

Lördagen spenderades hemma med besök och kalasfirande :) tack för att ni kom och för presenterna! Jag fick ett ursnyggt halsband från tjejerna, min älskade parfym från lena och håkan, middag av mor och far (har fått klocka och mobil tidigare), presentkort på spa och många fina härliga blommor. Har snittat om dem idag så jag kan ha dem lite längre (de har även blommat ut lite mera nu vilket medfört att jag nyser men det struntar jag i :) )

I söndagseftermiddag kom Malin och Ebba förbi och av dem fick jag två härliga temuggar, tacktack!! :) De är redan invigda och funkar prima!

Hmm...vad har hänt mera då de senaste dagarna....jo...igår fick jag tillsist ett ryck och tog mig en träningspromenad. Var alldeles för länge sedan jag gjorde något i träningsväg. Skärpning Nowak!! Ska se till att ha stegräknaren på mig nu varje dag så jag får se svart på vitt hur mycket/lite jag rör mig varje dag. Var i Sala en sväng igår på kvällen också och passade på att hälsa på när mor ändå skulle till staden. Träffade Fia på stan, vi tog en runda i gallerian, träffade Evelina och Sandra. Fyndade ett par örhängen hos Evelina för 26,50kr och sex par trosor på H&M för 58,50kr, me like! Fick även se hur Fia fått det i sitt hem nu....blir fint det där sörru ;)

Har även fyndat hem lite från Haléns idag, två bikinis, en strandklänning och en annan klänning! Länge sen jag handlade hem något från nätet nu...förmodligen för att det inte brukar passa... :S men jag hoppas det gör det denna gång!

Ska ner och lägga i den sista av fem tvättar innan jag ska bege mig ut på en kort kvällspromenad....sen blir det mys!

Pussen!


Marcus och Ida =)  tårtan 

Kommentarer

Postat av: Nicole

Publicerad 2009-06-16 19:55:58

Min fina puma:) snart kommer jag och stör friden igen! i know you miss me;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela