Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Helgen som gått :)

Publicerad 2009-06-29 18:21:15 i Nöjen,

En liten uppdatering om de senaste dagarna då....i fredags eftermiddag mötte jag upp Nicole på perrongen och tog en sallad på Kajens, eller hon gjorde, och jag tog en mjukglass :) På kvällen var jag iväg på Real med jobbet och käkade avslutningmiddag, mycket gott och trevligt, många många skratt :) Efter middagen tog vi en vända på staden, i och med cityfestivalen var det mycket folk vilket alltid är trevligt!

I lördags tog vi det lugnt och sov ut, mycket välbehövt kan jag säga, gjorde oss iordning och tog oss ner på staden. Karolina skulle hålla i plånboken men det blev lite inköp ändå...hehe...gäller att passa på när man hittar något och faktiskt kan köpa! Plånboken har ju inte vart den fylligaste på sistone om vi säger så...

På kvällen packade vi bilen full (och då menar jag FULL, kändes som vi hade packning för en vecka...haha) och begav oss till Sala och Fia! Evve dök strax upp och vi satt och snackade och drack lite innan vi gick vidare på en annan förfest innan hotellet. En mycket trevlig kväll, tack alla för det :)

I söndags åkte vi ut till Tärnabadet och stekte oss i solen, första badet i år för en annan, eller badet ska jag väl inte säga, tog mig en dusch..haha...träffade också på Emma, Wille, Pillan, Kevin, Gittan, Timo och Albin en snabbis när vi kom fram :) På kvällen hyrde jag och Nicole film och låg och mös i varsin soffa :)

Idag har jag jobbat 9-13 och sen åkte vi ut till Hökåsgropen och badade och stekte lite till ;) Redan två dopp denna sommar, måste vara rekord för mig..haha..för er som inte vet tillhör det inte vanligheten att jag badar inom Sveriges gränser under sommarhalvåret...

Nu blir det snart dags för oss att äta något och senare kanske kolla på nå film eller nåt...SHIIITTT...filmen från igår skulle vart inlämnad för 20 min sen!!!!!!! Lär kila och lämna den med detsamma!

Trevlig måndag kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela