Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Dagen är kommen!!

Publicerad 2009-06-11 17:05:42 i Bara jag,

och jag har blivit 25 år :) möttes av sång och grattiskramar när jag kom till jobbet imorse....tack tack!! :) och telefonen har pipit och en skönsångandes Sandra grattade mig på telefon...tack min vän! och tack alla ni andra för alla gratulationer från alla håll och kanter <3

Dagen har varit super...har jobbat och nu på eftermiddag kom tom solen fram....alltid fint väder på min födelsedag...(pepparpeppar). När jag kom hem stod ett paket från interflora utanför dörren, blommor från min kära Nicole med familj....tack så mycket <3

Ska strax göra mig iordning...ska ut och äta med markus, marcus och ida :)

Lämnar er med några bilder på de vackra blommorna samt det jag fixat till än så länge på balkongen :)

Ha en fortsatt trevlig dag!! Det ska jag.... :)

<3







Kommentarer

Postat av: Frida & Nellie

Publicerad 2009-06-12 10:06:48

Grattis i efterskott!!!

vart har du köpt pidestalerna? (vet inte hur det stavas) :-)



Kram frida

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela