Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Blogg time!

Publicerad 2009-06-07 20:30:27 i Allmänt,

Tänkte jag skulle ta och skriva ner några rader...söndagkväll....dagen har gått i ett och den har varit mycket trevlig :) Mötte upp Catta och vi tog en lunch och sväng på stan, mycket trevligt, väääääldigt länge sen vi sågs nu vännen! Kom hem med ett par nya jeans oxå...baggy...från cubus och på rea dessutom, kunde inte bli bättre :D

När vi var klara på stan kom darling och hämtade mig och vi åkte ut en sväng på Erikslund...fick med mig hem ännu en tidig födelsedagspresent, en väggklocka från MIO...så fin :) Kollade lite på alternativ till balkongen men ännu inget bestämt....får visa sig! Ut till Malin för att hämta bilen som blev kvar igår...tack för en supertrevlig kväll :) och god mat!! Du kan du Malin...mumma! Det blev en stund på uteplatsen med sol, te och lite snicksnack :D

Nu måste jag avrunda här...kom på att jag hade lite och göra innan sängen kallar...lång dag imorrn...måste vara laddad!!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela