Just me

...om allt, inget och det däremellan...

2 days....

Publicerad 2009-06-09 20:58:35 i Allmänt,

tills man passerar gränsen och är halvvägs till 50!!! iiiscccchh...haha...skoj ändå..en milstolpe i livet så att säga.

Dagen har vart ok, luften gick ur mig efter lunchen så det var skönt att få göra mellanmål och disken efteråt och få lite alonetime. Firat pappsen så klart....STORT GRATTIS PAPPA!!!  <3
Efteråt hjälpte pappa mig med lite grejer till balkongen och imorrn ska mor och jag fortsätta...blomsterlandet here we come!!! Har också vart ute på en prommis med Ida :)

Anna min vän ringde idag och meddelade att vi ska äta tillsammans på fredag....mysigt! Ska bli så kul o träffa dig vännen...länge sen nu!!

Och snart får jag besök av min lilla skåning också....alltid lika skoj och kul att det är lite ofta nu :) och nu ringer du oxå..haha...skoj...samtidigt som jag lyssnar på give me a call med pauline....vilket sammanträffande....scary!!!!... :)


Pussen!

Kommentarer

Postat av: Nicole

Publicerad 2009-06-09 22:52:39

HIHI, du blir aldrig av med mig hjärtat. I WILL HUNT YOU DOWN<3 KÄRLEK<3

Postat av: carro

Publicerad 2009-06-11 08:22:22

Grattis på födelsedagen! =)

Postat av: Malin

Publicerad 2009-06-11 08:27:43

Haha,du kommer aldrig bli av med Nicole eller mig. När jag väl kommer hem sak du se vad vi kommer ses :D saknar dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela