Just me

...om allt, inget och det däremellan...

The Hangover

Publicerad 2009-07-10 07:55:45 i Nöjen,

Gårdagskvällen bjöd på bio och The Hangover, den var riktigt rolig :) todeloooo. ;) haha!

Efter bion blev det en sväng hem och vi tog en kopp te och hängde upp mina nya gardiner i köket, äntligen!! Blev riktigt bra! Det stör mig lite (dock bara lite) att det är vit gardin mot vit vägg men det får va så...har letat länge nu efter de gardiner jag vill ha och de finns såklart ingenstans, så nu fick de bli så här, ska ordna en till kruka och blomma i stora fönstret så blir det nog bra :) Tack så mycket för hjälpen!!

Första veckan på Prolog är snart avklarad, endast idag och i morgon kvar...tiden går fort, så är det ju. I helgen blir det nog en vandring ner på staden, lite myspys och lite annat smått och gott :)

Ha en bra dag!! :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-10 12:58:34

Ja visst är den bra!! Jag skrattade så jag dog!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela