Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Working girl!!!

Publicerad 2009-07-18 09:23:58 i Det vardagliga,

That's me! Menmen, börjar se ljuset i tunneln, inte långt kvar nu till den efterlängtade semestern samtidigt som det är skrämmande vad denna sommar har gått fort! Har knappt hunnit med den känner jag.

Nåväl, en liten uppdatering hur den senaste veckan har sett ut! I söndags bar till av till Arlanda för att hämta upp mina släktingar, har numera moster och kusin på besök :) De senaste kvällarna har i stort sett spenderats hos mor och far med mat, dryck och massa prat. Igår eftermiddag tog vi en sväng på stan och passade på att sightseea lite granna. Jag kan ju inte så mycket om Västerås stads historia (och dessutom berätta om den på min knackiga polska!!) men vi hittade några sevärdheter och hade en väldigt trevlig promenad :)

Helt sjukt hur fort tankeverksamheten ställer om sig, tänker på polska nästan hela tiden. Önskar att jag höll pratet mer ajour så det inte blir bara sisådär en gång om året när man träffar på släktningar...tar ett tag innan man kommer in sig igen, skärpning på detta! Fick även prata en sväng med mormor igår, hon ringde på kvällskvisten och hörde hur det var, så rolig...det sprudla i damen, skönt att höra :) Inte långt kvar innan vi ses nu :)

Nu höll jag nästan på att glömma ju...var ju på Britney i måndags! Jag och Marcus tog tåget vid 14 in till Stockholm och mötte upp Anna och Niklas. Vi käkade lite och sen satte oss i Kungsan och tog det lugnt en stund och bara nöjt. Innan vi skulle bege oss ut mot Globen gick vi en vända på stan och sen åkte vi vidare. Väl därute hann jag med att se två kändispar innan konserten började, Natascha och Dhani och Kristian Luuk och Carina Berg :)

Som förband var det en kvinnlig DJ, DJ Havanna Brown, riktigt bra, fick en känsla av sommar, sol, bad och en drink i handen... :) Sedan kom The Apple Circus...shit vilka konster...många gånger kände jag att nu får det faktiskt räcka..magen hann vända på det en och annan gång. Alla konster gjordes utan skyddsnät!!! Efter konserten möttes jag och Nina upp vid tunnelbanan och började vår resa hemåt. Tack Anna för en härlig dag och kväll <3

En liten parantes också...på vägen hem i bilen pratar jag och Nina och kommer fram till att vi suttit i samma sektion, bara EN RAD mellan. Hon satt en rad bakom och 5 platser till höger om mig...men inte såg vi varandra...hehe..jaja.

Solen skiner och det är inte så långt kvar innan detta pass på jobbet är över...får se vad dagen i övrigt har att erbjuda. Ikväll blir det iaf middag :)

Todels!!

Kommentarer

Postat av: Frida & Nellie

Publicerad 2009-07-19 09:39:31

Åååhhh...Polen....hade helt glömt bort att du har släkt där och inte visste jag att du kunde polska:-)



var till Polen för ett par år sedan på en gratis studieresa.

Åkte bus från e-tuna till Krakow....tog lång tid men vilket fint land....Vill tillbaka!



Hoppas du har det bra annars.

Hör av dej om du ska till etuna nån gång så kanske vi kan ta en fika.

Kram frida

Postat av: MJ - fansblogg

Publicerad 2009-07-19 10:45:55

Fin blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela