Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Regnet det bara öser ner...

Publicerad 2009-07-09 07:48:08 i Det vardagliga,

men mig gör det inget...hihi...ska ju ändå bara sitta inne nu i fyra veckor så det kan gärna regna, men för er som har semster så förstår jag att det är tråkigt! Skönt att vara ledig iaf, så kan man ju se det!

Kom i säng lite tidigare igår också men det var fortfarande segt imorse, blev en snabba-rycket-fixning idag med... :) men jag hann ändå...det är väl det som är det värsta....att jag vet att jag hinner även om jag drar mig lite. Är tacksam för att jag har ett fordon som står parkerad som kan ta mig snabbt till jobbet, särskilt nu i detta väder....skulle vara riktigt skönt med en egen bil. Den här finns ju för mitt förfogande nu men ändå...någon gång framöver så kommer den att försvinna. Får vänta med bil tills jag får ett fast jobb osv...

Tittade på dator igen igår...aahhh.....jag blir galen på denna djungel....vad ska den innehålla? vad ska jag använda den mestadels till? hur mycket ska den få kosta?...har ingen större lust att köpa en dyr dator igen...har ju bara skola kvar i ett år nu om allt går som planerat (peppar peppar!!)

Fick även i lite ny fräsch färg i håret igår...tack för hjälpen ida...lika bra som sist...du är bäst!! :) <3

Regnet bara forsar ner på asfalten här ute med vindens hjälp..haha..snacka om oväder....

Dags att göra lite nytta....ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela