Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Onsdagsmys!!

Publicerad 2009-07-30 07:42:28 i Det där lilla extra,

Hade en super mysig kväll igår! Först när jag hade slutat kilade jag över till Ida och hon, jag och Vilma tog oss en skön promenad. Vi satte Vilma i bärsele hos mig, väldigt mysigt :) Efteråt satte vi en stund hemma innan jag kilade vidare till Maria där det väntades mys med smått och gott på balkongen. Liten mjukstart inför semestern, det får vi göra om! :)

Häromdagen kände jag att jag skulle vara lite hurtig och tog cykeln ut till Björnön..hinner lagom komma fram och ska precis över bron när det blev lite gropigt i marken och min kedja hoppar...så klart! Har inte spänt om den sen det hände sist (och har väl egenligen inte cyklat sen dess heller) men tänkte ändå att det kunde gå vägen men icke. Tur nog så hade jag telefon med mig så det var bara att ringa efter skjuts...hehe...nu är iaf kedjan spänt och ett nytt försök de närmaste dagarna ska göras!

Ikväll ska jag vara lite kulturell och gå på stadsvandring :) och senare möta upp Catta på lite prom/fika. Ska bli så skoj! Alldeles för länge sen!!

Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela