Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Ja vad ska man säga...

Publicerad 2009-07-22 18:29:15 i Bara jag,

Jag har hittat ALLDELES FÖR MÅNGA vackra ting på nätet...och med ting menar jag klänningar....vill ha nu nu NU!!! Önskar jag hade haft mer pengar denna månad så jag kunde klicka hem dem men icke det :( tuffaste månaden nu....bättre nästa men då är det lite sent..vill ju ha nu så man kan ha på semstern...hhmm...synd!

Dagen har varit oerhört lugn...skulle inte förvåna mig om det bli kaos imorgon bara därför..iissch....det får visa sig...borde vara en lugnare dag eftersom det är torsdag men det vet man aldrig på det där stället...hehe...

Som många många andra strävar även jag efter en hälsosam livsstil med allt vad det innebär...inte alltid dock det blir så tyvärr..haft min andel av svackor så att säga...motivationen finns men inte alltid och vid rätt tillfälle tyvärr..hur mycket nytta gör det klockan halv elva på kvällen när man ligger nerbäddad och tänker att imorgon ska jag ut och springa...denna tanke är ju relativt bortblåst/förträngd följande morgon.....

Men nu ska jag göra ett försök igen...har några mål jag tänkte nå innan det bär av mot varmare breddgrader och det ska INTE få finnas några ursäkter...(tror precis jag sprängde ena högtalare till datorn....attans!!!) har redan kommit en bit på vägen de senaste veckorna och jag tänker fortsätta på samma spår. Tredje veckan brukar alltid vara en "svack" vecka för min del men denna gång ska jag härda!! Håll tummarna för mig nu!!!

Ska äta något nu och sen blir det promenix!!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela