Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Efterlysning!!!!

Publicerad 2009-07-28 13:25:16 i Allmänt,

Min svarta korta kofta från VILA är borta :( är det någon som känner igen att jag glömt den hos er eller lånat ut den till någon? Jag har letat överallt hemma men den finns ingenstans :(

Tänkte eventuellt ta mig en längre cykeltur idag efter jobbet men med det här vädret så vet man ju aldrig...inte kul att vara ute mitt i en störtskur...kan ju alltid packa med regnkläder...men hur kul är det...det får visa sig.

Det här med mitt immunförsvar är ju bara skit och irriterande..lagom tills man känner att nu är det dags att köra igång igen så känner man av det där kliandet i halsen...måste vara nåt psykiskt...haha! eller latmasken som vill hitta en ursäkt ;) menmen...skam den som ger sig..så länge det inte är allvarligare än så här så ska jag bege mig ut!

Såg en bild på Madonna på nätet idag...(apropå träning) och nog för att det är bra att röra sig och äta rätt men det ska vara HÄLSOSAMT!! och det anser jag inte detta vara!! Lämnar er med en bild så får ni avgöra:



BARA 4 dagar kvar till semestern nu!!! :) :) :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela