Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Det går åt rätt håll!!!!

Publicerad 2009-07-27 13:28:53 i Bara jag,

Jippie....vågen visade precis vad jag ville imorse...nedåt även denna vecka, jag har brytit tredje-veckans syndromet som jag haft tidigare där vikten antingen gått upp eller stått stilla. NU KÖR VI!!! Känner mig grymt peppad!!!!

Idag har det varit hyfsat lugnt på jobbet för att vara en måndag så det har varit skönt...bara 5 dagar kvar till semestern nu.....NEDRÄKNING!!!!

Lämnade in datorn i fredags och han frågade om han kunde radera allt om det skulle behövas göra en diskrensning...med handsvett och bultande hjärta kände jag nej nej nej!! har inte hunnit gjort backup skiva för det jag har på sista tiden...eller åtminstone vill jag kolla det innan. Men han lugnade mig med att de ska göra en felsökning först och sen får vi ses. PUH! Får se om det går att reda den eller om jag får lov att köpa mig en ny....

Dags för lite nytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela