Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Blixtar och dunder!!

Publicerad 2009-07-04 14:41:28 i Nöjen,

Hej och hå vilket spektakel himlen bjöd på igår kväll!! Riktigt häftigt!

Igår spenderades i princip hela dagen hemma hos familjen Eriksson/Hugosson, mycket trevligt :) God mat och trevligt sällskap. Jag och Anna drog oss hem efter 22 och började kika på Bedtime Stories....helt ok...tycker ju om lite så där myspysfilmer...synd bara att vi inte hann se färdigt den...efter ca en timme när dundret började komma alltför nära sa jag till Anna: NEEEEE....NU MÅSTE VI STÄNGA AV ALLT!!...haha..jag är lite harig när det gäller åska, blixt och dunder....vet inte varför, riktigt häftigt att se, men ändå obehagligt på nå vis.

I helgen är det ju Power Meet i staden och dessvärre har det aldrig riktigt varit min grej, jag vet inte varför egentligen, det är ju en riktig folkfest, men intresset har på nå viset inte funnits, och jag gillar ju ändå bilar...men inte riktigt sådana...aja...

Önskar alla en trevlig första juli helg!! Njut av sommaren innan den försvinner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela