Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Undermedveten stress eller överdriven optimist?

Publicerad 2009-01-04 10:42:22 i Allmänt,

Känns som jag pendlar mellan dessa två på nå underligt vis...tror och känner att jag har stenkoll inför vad som kan och kommer hända härnäst men sen vet jag inte riktigt. Borde egentligen haft allt löst och klart nu men det har jag inte..och egentligen så gör det inget heller för jag har tid kvar...menmen....som alltid helt enkelt.

Gårdagen blev inte alls som tänkt, hade missat lite grejer på jobbet som skulle varit ordnat  till måndag så det var bara att sätta igång och göra det...slutar normalt sett 11, kom därifrån 15.30....jag var trött kan man säga. Cyklade hem till Ida och träffade Anna, very nice :) Satt i soffan och degade och snackade...mycket trevligt. Blev även bjuden på mat, tack för det...det var mumma! och sen ett antal bullar också...hhmm....man har ju så bra karaktär när det kommer till bakverk...hhmm..not..

Ska strax sätta igång och diska lite sen se över tentan en sväng innan vi ska iväg och simma. Ska bli skönt att komma igång och träna igen, från att vara helt omotiverad för ett par veckor sen är jag supertaggad att köra igång så det känns super! Blir även en sväng till Sala i eftermiddag för att hälsa på!

Dags att sätta igång!

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela