Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Sooooon weekend :)

Publicerad 2009-01-29 20:52:04 i Allmänt,

Fredag igen imorrn, skönt! Ska jobba lite på förmiddan och sen vidare till E-tuna för sista tillfället i bild. Emma och jag ska avsluta vår kortfilm om romansen som inte gick som det var tänkt..hehe...mycket nöjd faktiskt! Kvällen blir lugn sen, upp och jobba på lördag...hoppas på lugn lördag! Kvällen bär det av till Sala och Cissi på partaj! Ska bli kul, är riktigt taggad! Sen är det ju det där med vad man ska ha på sig...har inte tänkt så långt än...får kolla vad garderoben har att erbjuda helt enkelt, nåt måste ju finnas där!

Sitter och kollar på Sveriges värsta bilförare och tyckte mig känna igen någon, inte nån som jag känner men någon annan...kastade mig på telefon och fick det bekräftat! hahaha!!! kulkul!! och kul o höra din röst vännen :)

Dags att bädda ner sig nu tror jag...blir en tidig morgon imorrn..inte riktigt van....vad fort man vänjer av sig tidiga mornar när man inte måste...är lite nervös också inför morgondagen...vet egentligen inte varför...har ju varit där förut men det var ju ett tag sen nu....är nog bra att vara lite nervös tror jag..får hoppas iaf!! Kommer säkert glömma nåt och göra minst ett fel....typiska rookie mistakes....jaja...lär väl visa sig!

Good night!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela