Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Snart helg...

Publicerad 2009-01-15 19:49:57 i Allmänt,

Redan fredag imorrn...vad fort den här veckan har gått! Hoppas morgondagen blir givande och att den ger ett hum om hur terminen kommer se ut.

Idag har jag mest tagit det lugnt, varit väldigt skönt att vara ledig :) har fixat med router så nu slipper jag har datorn stationerad på matbordet hela tiden. Rensade i bokhyllan lite för att få plats med annat och hittade massa kort som jag framkallt för ca 3 år sen..eller är det 4? Nåt sånt iaf...kul o se var det vilket som...synd att man inte framkallar oftare...det läggs in på datorn och sen blir det inte mer än så oftast.

Ska sätta mig och förbereda lite inför imorrn..skriva färdigt min mind-map tänkte jag och sen titta på Tomb Raider :) tror inte jag har sett första faktiskt...blir lagom avkoppling och skön avrundning på denna lediga dag :) hoppas allt löser sig med skolan och csn bara...drygt när det dröjer...vill veta! men som sagt...det löser väl sig inom sinom tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela