Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Så enkelt men ändå inte..

Publicerad 2009-01-19 21:25:46 i Allmänt,

Förstår mig inte riktigt...har ett kapitel att läsa till imorgon så känner jag mig hyftsat nöjd inför morgondagen..har boken ligger bredvid mig men ändå så drar jag mig till att göra allt annat än att starta läsningen....why? så svårt ska det ju inte vara...har ju redan läst en del idag så detta borde vara en baggis...but nooo.....drygt! Vore skönt om man kunde komma isäng någorlunda i skaplig tid så man inte är ett kolli imorgon.

Kvällen avrundades för övrigt ute i Viby (?) hos Malin med trevligt sällskap och gott fika...måste ha receptet på brödet..mumma! Och Catta, you are a natural säger jag bara...kanonbra jobbat vännen!!

Vi gör ett försök med böckerna och hoppas på det bästa!!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela