Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Redovisning avklarad

Publicerad 2009-01-08 19:33:51 i Allmänt,

Och så var även denna dagen över och lagd till arkivet...så jäkla skönt! Fick även vara först ut vilket var en stor lättnad så hade man sitt gjort sen för att bara lyssna och bli inspirerad av alla andra.

Har exan kvar nu då...den där jäkla diskussionen...och jag ska verkligen få till den också..allt annat är jag verkligen supernöjd med så jag vil inte hafsa ihop nåt nu på slutet bara för att, bli hårdkörning nu tre dagar så bra måste det ju bli :) hoppas hoppas hoppas!!

På lördag åker darling iväg till sälen en vecka...skönt för honom med lite semester men lite ensamt för mig..menmen...en vecka går ju fort och då kan jag koncentrera mig på skolstarten..ser fullspäckad ut enligt schemat om jag säger så...inte många veckor som vi INTE går alla dagar....blir en helomvändning från denna termins upplägg med två dagars veckor....menmen...skam den som ger sig och i förtid! Det ska icke bli jag! Fick även veta idag att vi kommer inte få några pengar på CSN förrän vi fått poängen från denna termin registrerad, det är 18 av 30 poäng som saknas och uppgifterna för dessa 18 poäng lämnas in på måndag och då har lärarna 15 arbetsdagar på sig att rätta så det blir inga pengar förrän tidigast första veckan i februari...har vi tur kan det komma in tidigare, det skulle visa sig. KUL!!! not...tur att man har jobbat som har under julen så man får inte lite pengar iaf.

Har vart och simmat en vända med ida idag också efter skolan, mycket skönt, dock lite väl många i motionsspåret men det gick bra. Ska försöka ta mig ner till gymmet en vända imorrn också om tiden infinner sig....kanske får nåt ryck och skriver oavbrutet eller nåt...hehe..ska se till och mysa med darling också.:) annars hoppas jag att helgen inbjuder på lite trevliga stunder med mina tjejor och även mör och får! Mör har varit sjuk med världens influensa så har jag inte våga mig dit sedan nyår för att slippa åka på nåt nu inför redovisningen och exan...men nu verkar hon vara bättra så jag ska ta mig över nåt i helgen tänkte jag :)

Dags för lite te och macka i soffan, movietime here i come!

//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela