Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Ny vecka snart...

Publicerad 2009-01-25 18:35:53 i Allmänt,

Denna helg har verkligen svischat sig förbi...den har varit helt lovely. I fredags hade jag föreläsning på fm och sen tog jag en vända på gymmet, 30 min på bandet och 25 min i solariet....mycket skönt. Åkte sen vidare till Maxi för att handla...shiiit vad med folk!! och då va klockan ändå bara 15.....jisses...men det blir bra, klarade mig med nöd och näppe till bilen med mina kassar (hade handlat sköljmedel och massa mjöl som vägde bly!!). Sen kom Sandra och vi käkade tillsammans..alltid lika trevligt när du kikar förbi darling :) Sen var det godis och Lets Dance i soffan. Lördagen spenderades hos frisören under förmiddagen...toppat till det och lagt i ny färg...mycket nöjd...mer färgglad nu än färglös som jag kände mig tidigare. Sen åkte jag och mor ut en vända på hälla och kollade lite grejer och sen komphandlade jag på Maxi. Kvällen spenderades hemma hos Ida med mys, godis och popcorn...mycket trevligt!! :)

Idag har jag plockat undan här hemma och bakat kakor och matbröd...haft ljusparty hemma där många trevliga ansikten dök upp! Vi borde verkligen ses oftare!! Nästa gång hos Cicci :) Fick som värdinna lite och handla för sen kompletterade jag med lite annat...hehe...farligt det där men det luktar ju så gott!! har redan lite annat jag skulle vilja ha men det får bli lite längre fram i vår! Hoppas verkligen att mina CSN pengar kan komma nu i veckan....det är MER än välkomna om vi säger så.

Imorgon startar en ny kurs, Estetiska läroprocesser i teori och praktik, det ska bli kul! Nackdelen är att den är förlagd i E-tuna så det blir lite tidigare och längre dagar men det funkar. När tågen väl går som de ska så är det ju verkligen supersmidigt. Tar inte mer än 3 min att gå från station till klassrummet så mer kan man faktiskt inte begära. Hoppas det slasket kan försvinna bara...inge vidare att stressa sig ner till station men risk att sladda omkull!

Neee...dags för disken tror jag...snart iaf...

Kramen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela