Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Drömmer mig bort..

Publicerad 2009-01-05 20:49:00 i Allmänt,

lite grann...rätt ofta det blir så nuförtiden..har fastnat för en makeupväska som jag vill ha...den ska inhandlas inom snar framtid har jag tänkt..very nice :)

Dagen för övrigt har varit bra, har varit i skolan på förmiddagen och satt ihop lite inför redovisningen på torsdag och sen har jag varit hos Catta under eftermiddagen och ordnat lite med tentan och litteratur inför nästa termin. Känns bra! Ska hoppa in i duschen nu och sen bädda ner mig, skönt med sovmorgon imorrn :) vi var så duktiga idag så vi fick ledig imorrn..lovely..ska ses en stund på onsdag och finslipa på allt. Ska även se till att göra klart tentan under morgondagen..har endast diskussionen kvar...är mycket stolt över mig själv hur det gått med den här tentan än så länge...satan om den inte blir godkänd! Så det får vi hoppas på, om inte annat så blir det komplettering och det är väl inte mer än så heller om det skulle bli så men vi får hoppas på det bästa! En sväng till gymmet imorrn blir det också..skönt om man kan få komma igång nu känner jag!

Nepp, dags för duschen nu...bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela