Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Disturbia

Publicerad 2009-01-13 21:24:03 i Allmänt,

Många tankar som flyger runt nu och vad som är rätt och fel har jag ingen aning om men det ger ju en del att fundera på iaf kan man säga. Skulle tro att det löser sig med tiden, kan inte annat än hoppas på det. Har påbörjat min litteraturinläsning inför denna termin och so far so good. Har kommit in på några nyckelbegrepp och det känns bra, ska göra ett dokument och börja fylla på med tankar, kommentarer osv som man kan ha som en mall inför tentan.

Häromdagen fick jag höra en kommentar om att: bara för att man blir behandlad illa själv behöver man inte vara lika dålig tillbaka.  Just då tyckte ja mer att var fick du luft ifrån??? då jag tyckte jag hade blivit dålig behandlad och ingen ska trycka ner mig på det viset!! var visserligen men överdriven situation men det går att applicera på fler situationer och just nu så...ja....jag vet inte riktigt..ibland tror jag stressen tar över och bittermaja i mig kommer fram och jag kan inte riktigt hantera det så väl som jag skulle vilja...en tankeställare och nåt att arbeta på.

Dags för sängen...tidigt imorrn...E-TUNA väntar..


//K




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela