Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Dagen hittills...

Publicerad 2009-01-21 15:43:22 i Allmänt,

Har varit bra, vaknade inte riktigt på rätt sida men det har rätat upp sig någorlunda under dagen. Inte bra att vakna 06.28 för att sedan somna upp och vakna igen 07.25...nonono....

Hade föreläsning på fm och sen diskussion i grupp en stund in på em. Messade M om eventuella träningsaktiviteter och såg mig några minuter senare runt om i matsalen för att upptäcka att hon satt nått bord bort bara och hade gjort det en timme ungefär...hehe..kul :) så vi tog sällskap hem till mig och bestämde oss för att ses igen vid 17 för lite träning. Ska försöka göra någonting innan jag ska pinna iväg tänkte jag men än så länge är jag kvar fast vid datorn och inte gjort så mycket, checkat av det vanliga, mail (jobb och skola) / blackboard / facebook / diverse bloggar / csn osv. Ska nog äta nåt mellisaktigt innan också..inte sån dum idé.

Nee...slut på svamlet....kan knappt stava rätt...en dos kaffe kanske?

//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela