Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Dag 1 Au2 avklarad

Publicerad 2009-01-12 21:21:52 i Allmänt,

Så där då var denna dag över. Känns bra än så länge, som att jag har någorlunda koll på läget, var en god idé att man förberett sig tror jag faktiskt. Har även varit iväg och simmat en sväng, slutade på tidigit som det var lika bra att passa på när man ändå var i närheten, fick även sällskap av Maria :) Vi tog en snabb fika och sen ner i bassäng i 45 min...mycket skönt...har dock lite känningar i låren så här nu mot kvällen....sjukt otränad jag vet! Gick över till Catta en sväng och stämde av litterturlistan, vi verkar ha det mesta vilket också känns skönt. Sen mötte jag upp pappa och vi åkte ut till Elgiganten och han försåg med en mus till datorn och en trådlös router...tack pappa!! Ska vänta med att koppla in routern tills jag vet att det gått ok med telefoniflytten. Detta ska ske inatt/imorrn mellan 03.00 - 7.00. Spännande!! Får vi se hur detta går! Så from imorgon finns jag på mitt vanliga hemnummer igen, vilket ska bli skönt. Ska försöka ta mig för att beställa bredbandet också imorrn och sen säga till om lampan som blinkar i trapphuset...försöka få en ny fönsterbräda till köket också...ser ingen vidare ut...lite småplock som egenligen bara tar några minuter att fixa med hjälp av några samtal men ack så svårt att ta sig för att ordna....som man är..

Ne dags för sängen och läsa igenom lite granna inför morgondagen!

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela