Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Titta vad jag hitta!!

Publicerad 2009-02-05 16:47:09 i Allmänt,

Jag blev så glad igår när jag tittade i min väska efter mitt halsband och hittade mitt örhänge som jag saknat så länge och trott varit borta!! (halsbandet hittade jag senare i badrummet)

Längtar tills grejerna från ljuspartyt kommer nu....tycker så mycket om ljus!! lite synd ändå att vi börjar gå mot ljusare tider men det ska bli skönt det också...inte ont om det!

Sista dagen på drama-veckan idag...det har varit otroligt roligt och man har fått mycket användbara tips och idéer som man förhoppningsvis kommer kunna ha nytta av i framtiden! Nästa vecka är vi tillbaka i Västerås igen med "allvaret" och litteraturinläsning till tusen...nyckelord, nyckelord, nyckelord. Fem veckor kvar till tentan nu...verkligen dags att sätta igång med nyckelorden nu så man har koll så det bara blir att repetera dagarna innan.

Imorrn är det jobb som gäller...hoppas på en bra dag! Kvällen ska spenderas hos Linda i klassen med mat och vin...ska bli mycket trevligt! Lördagen bär av till Sura för ytterligare en festlig kväll med gamla klasskamrater, ska bli så kul att träffa alla igen :)


   

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-02-06 12:01:44

hoppas du får de kanon kul på lördag,festa lugnt=) själv ska ja till urskogen och längta hem...VILL INTE! =( hörs sen babe..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela