Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Tips från coachen

Publicerad 2009-02-07 17:19:51 i Allmänt,

Nu så! Motivationen är tillbaka och det är hårda bud som gäller framöver, minst sagt...en knytnäve...ojojoj säger jag bara. Inväntar mer information om hur nästkommande veckor kommer se ut och jag ska anta denna utmaning till max! Nu har jag verkligen pressen på mig och f**n ta mig om jag inte klarar detta. Det handlar om ca 10 veckor av mitt liv (till en början förstås!!).

Gårdagen bjöd på mycket god mat, efterrätt, dryck och trevligt sällskap :) Dagen har spenderats mestadels i soffan med datorn i knät och vänner på burken...ljuvligt :) ska strax äta lite mat, köttfärslimpa, potatis och brunsås, egen gjord might i ad! (brukar alltid annars köra på påsvarianten men icke nu), ska bli gott! Sen dags att ladda om batterierna för kvällen och börja göra mig iordning innan jag blir hämtat och resan bär av till Surahammar och Kajsa, ska bli kul!  Hoppas det är något mer än jag som kanske vill se Melodifestivalen, ha på i bakgrunden kanske? Annars blir det ju kanonmystv imorgon så det är väl egentligen vilket som.

Trevlig lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela