Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Till middag?

Publicerad 2009-02-03 13:08:47 i Allmänt,

Hhm...vet inte riktigt vad jag ska ådstakomma...något måste ju ner i magen! annars blir det jobbigt....det får bli köttfärspaj :)

Gårdagen var bra, jobbade på dagis...alltid lika roligt och uppskattat :) king på kurragömma!!! :) Slutade 13.30 och jag passade på att masa mig ut på en prommis...mycket bra gjort av mig känner jag! Superlänge sen jag var ute på promenad själv och en längre stund...solen sken och jag hade musik och sällskap i öronen.. :) tog vägen förbi Catta på hemvägen och hämtade varor från Malins party varav ett paket med grönt blad och aloe väntade på mig...har tänt ett ljus nu i köket....luktar mycket gott!! Längtar tills mitt paket från mitt party kommer, kommer bli både det ena och det andra :)

Idag har jag varit i E-tuna under förmiddagen och haft drama. Det var riktigt riktigt roligt..länge sen jag skrattade så mycket i skolan. Skönt med övningar där det inte var någon som var tvungen att börja utan att alla skulle vara med, blev mycket mer avslappnat då. Sen var ju allt frivilligt så kände man att man inte ville vara med så var det helt okej också. Ska strax sätta igång med maten tänkte jag sen efter 16 kommer Catta förbi, ska hjälpa henne med lite grejer.

Mer drama imorrn i E-tuna även då bara förmiddag...mycket skönt! Kanske blir en sväng till gymmet/bassängen imorrn...vore inte dumt...vi får se!

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela