Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Summan av kardemumman

Publicerad 2009-02-15 22:21:15 i Allmänt,

Ja vart ska man börja...dagarna går så fort nu så jag hinner knappt med själv känner jag...:S inte så bra när jag tänker efter..

Fredagen spenderades i skolan på förmiddagen, sen lunch med Maria och därefter simning på löga. Fixa till mig lite och åkte till Sala för att hälsa på Anna...kul o se dig vännen! Vi käkade och Emma följde med, slutade med att vi käkade där hemma..mycket trevligt! Träffade även en lite sjuk men pigg kille...riktig sötnos du har där Emma :)

Har också jobbat i helgen...det gick bra..sen åkte jag och mor ner på staden för att hitta nåt till Oskar...blev lite smått och gott som jag hoppas kommer gå hem. Sen på kvällen var det hemma mys med melodifestival och go mat...fläskfilé och potatisgratäng...mmm..går inte att komma ifrån att jag är en riktig liten schlagerråtta :) insåg även hur mycket jag saknar dansen..:( just nu finns varken tid eller pengar..tråkigt...men så är det, kanske till hösten.

Dagen idag har gått i ett, jag och far begav oss ner på staden (igen, jag vet, jag på stan 2 dagar irad, inte likt) för att hitta något till mor som fyllt år idag..grattis till dig!! Det blev en väska och hon blev mycket nöjd :) Sedan vid 15-tiden bar det ut till Malin för barnklädesparty á la Me and I...och även där blev det lite inhandlat..jag och mor slog ihop oss till våra kära två..mycket bra gjort :) Sedan hem för att fira av mor med lite mat och fika, mycket gott!! :) Fick senare under kvällen en film från bror om Hugo där han börjar ta sina första steg, så kul o se!!

I morgon är första dagen i "mitt nya liv" á lá Sofia, det ska nog gå sörru ;)

Borde egentligen sätta mig och läsa inför morgondagen, heldag i e-tuna, betyg och bedömning står på schemat. Föreläsning på fm och sen grupparbete på em, såg uppgifterna nu...inge kul...borde verkligen ha läst...antingen nu eller imorrn bitti innan tåget...vi får se..lika bra att ha skummat det hela...hur ska jag annars veta vad summativ och formativ bedömning är?! Som sagt mycket nu men också väldigt kul!

//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela