Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Städdag

Publicerad 2009-02-19 16:43:57 i Allmänt,

Eller eftermiddag kanske jag ska säga. Dagen spenderades som vanligt i skolan. Vi har i basgrupp upprättat två åtgärdsprogram, det gick vägen till slut och blev mycket bra. Skulle vara intressant och se hur det används och fungerar i praktiken...vem vet...kanske dyker upp under VFUn.

Ska som sagt städa nu, har även tagit mig i kragen och bakat bröd..very nice..lika bra och passa på när man har tid och allt hemma, bara slänga ihop och in i ugnen...my kind of bread! Har hängt upp nya gardiner i sovrummet :) och lite senare ska pappa komma förbi så ska vi sätta upp mina hyllor ovanför sängen (var bara en sisådär 6-8 månader sen jag köpte dem men bättre sent än aldrig..hehe..).

Fredag imorrn och ledig dag från skolan, ska passa på och jobba lite då :) mysfredag i like!

Säsongsstart av Greys igår...vet inte om jag vart så "happy" som jag brukar...visst var det bra, som alltid, men det var inte riktigt samma sak. Har tappat det lite nu när det var så länge sen som det sändes...mindes knappt hur förra slutet..hhmm..menmen...så är det väl med en del saker helt enkelt.

Dags för nytta nu!!

Kommentarer

Postat av: Klass Eva

Publicerad 2009-02-20 09:38:03

Duktig flicka, orka göra allt det där efter åtgärdsprogrammet. Kan säga att vi var ganska möra när vi gick därifrån så inte blev det så mycket som man skulle velat gjort här hemma...

Postat av: karolina

Publicerad 2009-02-20 11:40:28

haha..ja jag kändes jag behövde göra något praktiskt där jag inte behövde "tänka" så mycket om du förstår vad jag menar...:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela