Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Otillräcklig/överflödig...

Publicerad 2009-02-06 13:47:12 i Allmänt,

Idag var en sådan dag där man både kände sig överflödig (några barn på plats) och otillräcklig i vissa sammanhang där man inte riktigt känner att man har koll och erfarenhet och rutin framförallt. Blir väl så naturligt när man inte ordinarie eller på plats dagligen. Tur iaf att man finns bland ett bra gäng och underbara barn som hjälper en till rätta och ser till att man  har det bra. Ännu en dag på förskolan avklarad och jag går hem med fler än en erfarenhet och upplevelse rikare :) va ute en sväng nu efter lunchen och det bjöds på både tårtor, glass och kakor av barnen...tom en sång och ett ljus till födelsedagsbarnet som då skulle vara jag :) så söta! Får vi se när nästa gång blir.

Har en del litteratur att plöja igenom till nästa vecka, skönt att jag är ledig i helgen så det finns lite tid till det, också skönt att vi har delat upp det och att en del har jag redan läst. Bara en dag i E-tuna, också skönt, synd bara på fyra andra dagar i V-ås nästan alla heldagar...men det får gå på nå vis. Lite drygt bara med nytt tema varje dag...mycket o hålla i skallen!

Ska nog lägga mig i soffan en stund innan jag ska hoppa in i duschen och göra mig iordning för kvällen :)

Trevlig fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela