Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Måndagen snart till ända...

Publicerad 2009-02-23 19:42:25 i Allmänt,

Helgen har som alltid gått i ett svep..skulle vilja ha en ledig dag till. Visserligen kunde jag vart ledig idag men det var skönt och behövligt med basgruppsträff och på onsdag så vill jag ju jobba när det finns möjlighet till det.

I lördags var det melodifestivalsmys här hemma...väldigt trevligt :) I söndags bar det iväg tidigt till Gävle och 3 års kalas. Det var mycket trevligt och Oskar blev glad för sina presenter.

Idag har jag även förutom skolan varit iväg och tränat, det gick hyfsat bra för att ha en liten förkylning i kroppen. Vi kör vidare så länge inget mer drastiskt händer. Imorgon är det E-tuna som gäller med det vidgade textbegreppet som ämne och nyckelord som står på schemat, ska bli intressant! Har kommit till lite extra uppgifter senaste dagarna pga av "ett missförstånd". Lite drygt men det ska väl gå det med antar jag...lite suck iaf.

Idag släpptes biljetter till Pink i höst och jag är grymt sugen på att gå, någon som vill hänga på?

Hade planer på att göra både det ena och det andra när jag kom hem idag efter träningen då jag hade mycket tid men icke det....antar att det är så en del dagar helt enkelt. Ska ta tag i disken och förbereda matlåda innan jag gör kväller tänkte jag.

Trevlig måndag!

Kommentarer

Postat av: Klass Eva

Publicerad 2009-02-23 19:50:12

Mycket imponerad av alla gruppers basgruppsträffar, själv har vi hemmastudier denna vecka och sen kör vi hårt alla eftermiddagar nästa vecka.

Missförståndet, gissar du menar senaste inlägget på Blackboard? Fattar inte riktigt det men det löser sig väl, på ett eller annat sätt.

PINK f_n va kul... =)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela