Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Kort dag :)

Publicerad 2009-02-20 11:38:40 i Allmänt,

Ja det är precis vad detta är! Skulle ha jobbat till 13.30 men när det bara var 6 barn på plats och läget var lugnt kändes jag mig överflödig och beslutade mig för att gå hem istället...blev slut 10.30 istället. Var kul och komma förbi en liten stund iaf och få avbrott från skolans intag av litteratur, åtgärdsprogram, bedömning och allt som det nu har varit senaste tiden, och få mysa med det som man faktiskt utbildar sig till...very nice :)

Ska alldeles strax klä på mig och bege mig ut på en härlig långpromenad, passa på innan solen försvinner! Har haft ont i halsen nu i två dagar och vill inte riskera att bli sjuk...särskilt inte nu när jag ska på kalas på söndag! En av mina älsklingar blir 3 år..skoj skoj :) Så istället för gym blir det prom idag..hoppas det är ok för coachen ;)  Ska nog hinna med en tvättvända i eftermiddag också...gäller och passa på nu när man har lite extra tid. Skulle kunna sätta mig och plugga också men jag har bestämt mig för att ta det lugnt på den biten över helgen..behöver verkligen ett avbrott så allt får sjunka in. Får se om Sandra dyker upp mot eftermiddagen också för lite käk...sen blir det myskväll för hela slanten :)

Ha en skön fredag :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela