Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Drömmer om Grekland...

Publicerad 2009-02-25 20:02:59 i Allmänt,

Satt och kollade på bilder idag på Apollos hemsida...jäklar vad nice Grekland är! Det går inte att komma ifrån, så är det bara. Ser framemot sommarens äventyr :)

Dagen har spenderas på förskola och det har varit mycket roligt! Vi har vart ute både på för- och eftermiddag som det sig bör, och så eftermiddagen behagade även solen att kika fram :) På eftermiddagen hörde vi plötsligt en smäll!! och sen en till!! En bil körde in i en annan...ganska snabbt infann sig brandbil, tre ambulanser och en polisbil. Kan läsa på vlt.se att en person fördes till sjukhus och en andre klagade på nackbesvär. Kan tänka mig det med tanke på den kraftiga smällen.

Efter jobbet har jag kommit hem, käkat lite och kört lite nyckelord inför morgondagen: bas/utbyggnad, flerspråkighet och bedömning. Har även dammsugit och torkat golven. Igår var pappa här och NU är äntligen mina hyllor uppsatta i sovrummet och jag är kanonnöjd :) Ska göra klart nyckelorden och sen läsa igenom litteraturen inför imorrn innan greys börjar har jag tänkt.

Imorrn blir det träning, sen basgrupp till lunch, lyssna på P3 vid 12, och sen föreläsning 13.15 - 16.00. Drygt med eftermiddag, är inte riktigt van men det ska väl gå som allt annat. Ska försöka hinna ner på stan också efter skolan och utträtta lite ärenden, förhoppningsvis är det inte såååå mycket folk på akademibokhandeln som i tisdags!

Trevlig onsdag :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela