Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Bakis söndag :)

Publicerad 2009-02-01 10:17:56 i Allmänt,

Hehe..ja det är precis vad det är idag! vaknade vid nio och var superkissnödig så det var bara att masa sig upp och sen har jag som alltid svårt att somna om :/ Gårdagens festligheter var hur roliga som helst!! Tack Cissi för en underbar förfest och alla ni andra också:) länge sen det var så många tjejer, och bara tjejer, på en förfest, very nice!! Sen bar det av vidare till hotellet och stor överraskningen där var Basic Element!! :) så jäkla bra!!! Tänk att nåt som var bra för ca 15 år sen håller än idag...guld! Ida och Marcus kom och hämtade mig sen....tacktacktacktack till er!!! så underbara!!

Har än så länge ätit frukost och bäddat ner mig i soffan med tecknat..:) Blir nog en sväng ner till tvättstugan sen också men det får blir senare. Ska förbi Catta och ta en kaffe också, ska bli trevligt! Igår ringde Malle mig...så härliga att höra din röst igen vännen :) ser framemot våren när vi ses igen!! och så pratade jag med Nicole häromdagen...skåne x 2 denna vecka....inte illa pinkat :)

Hade gärna velat lägga upp lite bilder från gårdagen men kameran låg kvar på byrån i hallen så det blev dessvärre inga från min sida...menmen...det blir ju fler gånger! My friends are my all...you are lovely all you of...är så glad att jag har er, ingen nämnd ingen glömd som man brukar säga ;)

Ha en trevlig bakissöndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela