Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Almost back!

Publicerad 2009-02-10 14:42:29 i Allmänt,

Någorlunda iaf! Efter att ha mått mindre bra i ca två dygn börjar jag äntligen att känna mig som människa igen...tog en sallad på skolan idag istället för nudelsoppan jag packat med mig...den satt fint! Jag undrar vad som egentligen hände där i söndags, måste ha varit vätskebrist eller nåt, bara inse..man är inte i samma form som förr helt enkelt!

Ska strax sätta mig och läsa lite inför morgondagen, man SKA läsa de tre första kapitelna och sen SKUMMA igenom resten av boken...vad kommer karolina göra?....SKUMMA....mmm...mycket riktigt! Upptäckte nyss att jag inte hade boken utskriven på papper, trodde jag hade ett ex åt mig men icke..så det blir att läsa från skärmen...lite drygt men det ska nog gå det med.

Tvätten kallar, dags att kila ner för omgång 2!

//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela