Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Underbart!!

Publicerad 2009-12-31 14:45:29 i Det där lilla extra,

Tack mina kära vänner för igår...alltid lika trevligt när vi ses :) kvällens tema var som tidigare sagt huvudbonad och själv hade jag prinsesskrona och häxhatt..vi missade partyhattarna..attans...blev väl så för jag var tvungen att gå...men va inte oroliga..dom finns kvar så vi får ta dem vid ett annat tillfälle kanske? :)

    

jag säger som Anette "med er kan det aldrig bli fel"

2009 börjar närma sig sitt slut och det har minst sagt varit ett händelserikt år med många minnen, skratt, tårar, farväl, gamla och nya bekantskaper..vi tackar och bockar för denna gång!

Väl mött år 2010 mina vänner...gott nytt år önskas er!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela