Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Söndagen hittills..

Publicerad 2009-12-06 14:57:35 i Bara jag,

Tog mig en välförtjänt sovmorgon...hade kunnat sova hela dagen om jag velat men det finns det ju tyvärr inte tid till... :P

Har hittills hunnit med fyra tvättar, plockat undan lite här hemma, skickat in min del på svenska inför måndag. Känns rätt ok faktiskt, ångesten och magsåret från igår kan lugnas och minskas, det gillas! Ska strax ner och hämta sista tvätten och sen kila över till mör och får på lite mat idag igen...mkt trevligt :) Senare blir det lite check av som ska göras imorgon, lite lektionsplanering innan kvällen bjuder på söndagsmys i soffan i gott sällskap :)

Grattis till Nicole som klarade Stockholm!! Jag visste att du skulle greja det vännen :)

Önskar er alla en skön söndag- och andra adventskväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela