Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Pausar...

Publicerad 2009-12-03 13:25:52 i Bara jag,

Förmiddagen är avklarad där jag och Malin har finjusterat och lagt till och hit och dit på mattearbetet. Tog mig en kort kort promenad ut och fick lite frisk luft och inhandlade lite från ICA. Ska snart äta lite innan eftermiddagen bjuder på svenska och Bråten...och kolla igenom arbetet lite och göra lektionsplaneringar...jippe...

Gårdagens konsert var magisk..helt underbar...jag ville aldrig att den skulle ta slut..det var en härlig kompott av nytt, gammalt, bekant och sånt som gick rätt in i hjärtat..jag säger då det :)

Fyndade en klänning häromdan på Vila, 100 kr...taget! Blir säkert nåt tillfälle man kan ha den :)

 

Ska klippa mig här i dagarna också...aah...är i valet och kvalet i den frågan...spara eller inte? Den längden jag har nu trivs jag väldigt bra i men om ca två veckor har det växt lite till och blivit för långt för denna frisyr..skulle vilja göra något nytt men vet inte riktigt vad och om jag törs..tänk att man kan vara rädd för att klippa sig?? Litet sidospår men ändå en fundering..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela