Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Nervös...

Publicerad 2009-12-07 08:33:06 i Bara jag,

Ska snart ner på staden och få frillan klippt...är sjukt nervös..haha..hoppas jag vågar stå på mig och inte mesar ur i sista sekunden..."nej vi gör som vanligt"....issschhh...låter som jag ska göra värsta grejen men så är det väl inte riktigt men ett litet större steg för lilla mig som är sån fegis i vanliga fall..hihi...mmm...dagens i-landsproblem va :P

Efter frisören blir det en sväng till E-tuna och finslip på arbetet och förberedelse inför redovisning...sjukt va denna termin gått fort...ev till partnerskolan igen i eftermiddag sen blir det lugnt...kanske till IKEA en sväng och inhandla lite så fotona kan komma upp här hemma :)

Jaja...nu ska jag väl kila vidare så jag kommer ner på stan nån gång, ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela