Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Men tiden då???

Publicerad 2009-12-08 18:16:26 i Bara jag,

Vart tog du vägen idag??? Jag som hade så mycket planerat..haha..där fick jag för jag sov bort hela förmiddagen :) men det var välbehövt så det är väl inte mer med det :P

Har ändå hunnit med en del idag, hoppas gruppen godkänner det jag lagt in nu bara...insåg hur sent det blivit på eftermiddagen när magen började kurra...tiden från halv fyra till nu har bara sprungit iväg...blir väl så när man sitter intensivt med något. Tänkte jag skulle fixa lite inför svenskan imorrn också..det hade jag halvt om halvt glömt bort...isch isch...och sen läsa igenom två böcker..får bli skumläsning och hoppas på att det räcker!! Sen får det faktiskt vara kväller!

Har haft Alicia Keys senaste på Spotifyn hela dagen..me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela