Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Magsår nästa??

Publicerad 2009-12-05 15:26:15 i Funderingar,

Har suttit en stund nu och faktiskt haft lite flyt..det lossnade för mig bara så där och pennan glödde på pappret (ja av nån konstig anledning har jag fört anteckningar på papper och inte datorn direkt)..vilket kändes super skönt, men så fort jag blev klar nu började tankarna snurra och jag insåg att vissa saker ska ju redovisas också...och då högg det till lite fint på det välkända stället :(

Äsch äsch..det här ska väl gå som allt annat eller hur?? Ska ta en paus nu och sen köra lite till innan det blir mat hos mör och får :) äntligen börjar huvudvärken som kom efter jobbet att släppa nu oxå...kan bara bli bättre :)

Kommentarer

Postat av: Liten

Publicerad 2009-12-06 14:16:00

Du kan få lite av min ångest med.

Sitter med M´s text och försöker att förstå något alls... Skottpengar på vissa sucka

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela