Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Julhelgen

Publicerad 2009-12-28 17:53:29 i Nöjen,

Så där då...var det roliga slut. Ledigheten är över och man är åter på jobbet, denna gång på prolog. Mkt trevligt att vara tillbaka igen. Kände dock att det var ett halvår sedan man jobbade en vardag men det där kom man ju snabbt in i igen :P

Julhelgen har varit mycket bra, god mat, trevligt sällskap och en hel del festligheter :) Jag har varit både här och där :) Tyvärr inte hunnit med alla som jag hade velat :( men jag antar att det tyvärr så det blir ibland...får vi ta igen vid ett annat tillfälle helt enkelt! Jag lämnar er med bilder av min julhelg..hoppas er också har varit bra!! :)

  
Skinkmacka och glögg som det sig bör
  
 
Kvällens värd Erik, Sandra och Evelina :)

Härligaste bilden för kvällen..jag vet inte riktigt vad men det är någonting som Fia är väldigt upprörd över iaf.. :)
 
Vem ska leka..far eller son kanske??...hhmm...kvällen avslutades med en wonderbar morotskaka :) 

Tack ALLA för en härlig jul!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela