Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Julaftonsmorgon...

Publicerad 2009-12-24 10:08:59 i Det där lilla extra,

är nu här! Ska strax få i mig lite frukost, göra mig iordning och packa med mig alla paket och fara över till mor och far för traditionellt julfirande a la nowaks :)

julstressen är äntligen över (den lilla jag har haft..haha)..fick känna på den igår en sväng när jag snällt och duktigt åkte ner en vända på staden åt mor för att inhandla en sista grej bara för att sedan upptäcka att jag köpt fel...trots att vi sa rätt sak flera gånger innan...ja vad säger man...hjärnsläpp kanske?? :) Var inte mer än att åka ner igen och byta och se till att rätt sak fick följa med hem istället..vilket jag lyckades med...puuhhh!!

fick tjuvöppna några julklappar redan igår eller tjuvöppna och tjuvöppna en kom med posten och de andra var oväntade..men dock välbehövda...tack så mkt...det värmde verkligen!!! :)

Önskar er alla en underbar julafton...ho ho ho :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela