Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Framkallning

Publicerad 2009-12-04 15:53:27 i Skolan och sånt,

Idag kom mina foton :) känns som man (inte jag iaf) tar sig för att framkalla kort längre, man tar dom och sen förvaras de i datorn...framkallade visserligen bara 40 kort men jag är nöjd ändå..ska se till och få upp dom här hemma på mina nära och kära :)

Dagen har spenderats på förskolan fram till 13..alltid lika trevligt :) Efter jobbet cyklade jag över till partnerskolan och träffade min handledare och få lite tips och idéer...har inte varit där sedan i våras så det var en liten skillnad. Vi satt ner en stund och pratade om lite allt möjligt, jag hoppas jag får komma dit i vår igen, jag känner verkligen att jag har saknat miljön! Försöker suga åt sig så mkt som möjligt :)

Igår kom resultatet över mattetentan som jag var helt hundra på att jag skulle kugga..har aldrig haft sån dålig känsla över en tenta och jag klarade den!!!! sån lättnad att det är svårt att beskriva...ringde mor min och nästan grät av glädje..hehe...bara ett berg kvar att bestiga sen är denna termin över vilket känns skönt. Fick lite ny energi igår och hoppas det kan hjälpa mig att ta mig igenom det sista! Tack alla goa människor för att ni finns, peppar och stöttar mig..ni är guld värda!!!! :)

Ska strax hoppa in i duschen och sen iväg på myskväll :) Imorrnbitti vankas jobb á la prolog i vanlig ordning!

Trevlig fredag kväll :)

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2009-12-05 00:22:05

Du är så söt, Bäst, underbar, snäll, speciell och SAKNAD!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela