Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Dan före dan före dopparedagen...

Publicerad 2009-12-22 21:13:50 i Bara jag,

Blev det rätt nu?? Hihi..jaja...dagen har iaf varit mkt bra, jobbat och sen donat här hemma, julstädat och så..mkt skönt att få det gjort slipper man tänka på det sen. Under kvällen kom även Ida förbi och färgade mitt hår...tack vännen det blev jättebra :) Hoppas bara det duger för somliga nu så man kan visas upp i offentliga sammanhang ;) jag säger då det :)

Fick även prata en stund med kära Sandra idag...känns som vi gått om varandra länge nu vännen så det va skönt att få prata lite längre :) hoppas du inte insjuknar mer så vi kan ses i dagarna som kommer!!

Bara jobb imorrn sen är jag ledig i fyra dagar...kan inte minnas senast jag va ledig så många dagar i sträck...och på hemmaplan dessutom...mkt skönt men samtidigt lite konstigt...är ju inte riktigt van...hur gör man när man har fritid?? haha...det löser sig nog ska jag se :)

Trevlig kväll alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela