Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Ännu en skön söndag

Publicerad 2009-12-20 12:52:29 i Bara jag,

Sköna söndag är åter igen här , fjärde advent, skolan är i princip avklarad för denna termin, bara jobb och ledighet framöver i de kommande dagarna...vad mer kan man begära?? Vi gillar läget :)

Gårdagskvällen spenderades hos Ida, Marcus och Vilma. Vi tjejor hade myskväll i sovrummet :) Hon är för go er lilla tjej :) Vid elva-klippet började jag känna hur ögonlocken blev tyngre och tyngre och ryckningarna i benen började smyga sig fram så jag tackade för mig och kilade hem..så skönt att gå bädda ner sig och veta att jag inte skulle behöva vakna till en väckarklocka morgonen därpå..

Idag ska jag göra så lite som möjligt...pappa har varit här en sväng och skottat undan så bilen kan köras ut och in smidigt. Senare ska jag fixa det sista till arbetet och scanna in lite bilagor och sen förhoppningsvis träffa Catta en sväng :) Slutar tidigt varje dag den här veckan så jag hinner fixa det som jag har kvar inför julen under eftermiddagarna vilket känns bra. Ordnade två julklappar igår och tänkte fixa det sista imorgon. Fick en liten julkänsla häromkvällen, får se om den kommer tillbaka och stannar lite längre i dagarna som kommer, snön är ju här och det är ju alltid nåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela